Gå til innhold

Alt vel på ultralyd i dag:-) Jippi Jippi!!


Hepsi

Anbefalte innlegg

Pga xu i desember blir jeg fulgt opp med tidlig ul denne gangen. Var først på fredag, men da kunne de ikke si så mye... Ble ganske nervøs, men heldigvis var hcg-verdiene som de skulle. I dag var jeg på ultralyd igjen, og det hadde skjedd mye siden fredag:-) Alt så bra ut, og jeg er lykkelig!!! Fikk med et lite bilde også:-) Moro. Ser jo lite så tidlig, men godt å vite at alt er OK!!!! Godt å vite at det sitter i livmoren denne gangen. Skal på ny ul om 4 uker, da får jeg høre hjertelyden. Gleder meg:-)

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig!

Det hjelper å få se at alt er som det skal.

 

Kos deg videre:)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt så bra ut.

 

Har et spm. Får man de samme graviditetssymptomene når man har xu?

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!!!

Sikkert veldig godt å bli fulgt opp så tidlig- kos deg med graviditeten!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så godt for deg å få en tidlig UL!! Så slipper du gå å bekymre deg unødig! Hvor langt har du kommet? Så flott at alt så bra ut =)

 

Jeg skal nemlig også på tidlig UL på mandag, da er jeg 5 uker, og gruer meg.... Får tidlig UL pga SA i forrige svangerskap, og antydninger til blødning nå... Er så nervepirrende, men jeg skal være positiv til det eventuelt motsatte er bevist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6 idag. Var 5+0 på fredag på første ul, da så de egentlig ingen ting, jeg ble veldig skuffet.... Men på tirsdag var jeg 5+4 og da hadde det skjedd en del. Så tydelig plommesekken. Ikke bli altfor skuffet hvis de ikke ser noe særlig da, det er jo såpass tidlig. Men kanskje du er heldig. Krysser fingrene for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...