gullegget Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Sønnen min veide 4200g og var 53 cm lang, og er født på vinteren. Jeg måtte ta ut bære bagen etter 1-2 mnd, men han la veldig fint i sports delen med voksipose:)
Tuppenmed4barn Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 jepp, brukt voksi og simo kombi til alle mine jeg:-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Blir fort trangt i bagen men det er god plass i sportsdelen. Vi bruker simoen og voksiposen som sovested i bhg og det er fortsatt god plass til lillemor på 20 mnd. Men egenlig så vil jeg anbefale å kjøpe en dunpose i stedet. Den er hakket mer praktisk i sportsvogn egentlig.
<3 lykkeliten <3 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg synes voksipose oppi kombi har fungert veldig bra. Når det beg å bli trangt er det bare å ta ut bagen og bruke sportsdelen.
aevum Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Ja. Men jeg brettet posen på en annen måte; sidene inn først, så "dyna" over der igjen. Så vidt jeg husker fungerte dette helt fint den første vinteren (normalt stor gutt, født i juli). Neste vinter måtte bagen bort!
evigoptimist Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Har hatt to vinterbarn og brukt voksi oppi simo kombi til begge - fungerte kjempefint! Tok ut bagen andre vinteren, men brukte bagforlengeren - ungen hadde god plass=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå