Gå til innhold

Hvilken pose til å ha i bagen er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får i midten av august så får hele vinteren i bagen.

Er det voxi som er det store eller hva?

Ser de har dunpose på tilbud på barnas hus.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

voksi pose stntes jeg var veldig fint når jenta mi hadde blitt over året, men når hun var baby forsvant hun liksom litt bort i den.. Brukte selv en mindre skinnpose første vinteren og syntes dette var bedre.

Skrevet

dun pose anbefales av norges astma og allergi forbund:)

Skrevet

Jeg vil anbefale å kjøpe en dunpose. Vi har både voksi og dunpose. Jeg har hatet voksien fra dag en. Stor og baksete og knotete. Dessuten er den umulig å ha i pulk. Så vi kjøpte en dunpose også. Vi kjøpte OTH da lillemor var 8 mnd. I sånne type vogner er dunposene ypperlige for de er formet til å passe. Det er ikke voksi. Jeg syns også at dunposene er varmere. Vi kjøpte en med avtagbart skinn og den holder mange kuldegrader.

Skrevet

Ok.Kjekt å vite:-)

Noen som vet noen om posen fra Brio?

Skrevet

Lillegutt hadde skinnpose fra Rudo vognhuset. Den var vi superfornøyd med. Han er født på høsten, og oppi den posen holdt han seg god og varm kun med ullundertøy + en tykkere ullgenser siden de har en tendens til å stikke armene ut av posen etterhvert :) Noe som var veldig praktisk er at den er utstyrt med glidelås slik at man kan åpne den helt og f.eks bruke den til sitteskinn i akebrettet når barnet blir større!

Synes voxiposen er klumpete, stor og stygg ;P Men det er bare min synsing da...

Skrevet

anbefaler lilleprinsen.no sin artlander maxiflex. denne er super!

Skrevet

den siden eksisterer ikke lenger.

Men da dropper vi voksi,jeg synes også den er veldig klumpete.

Skrevet

Da må jeg gå imot alle her og si at jeg synes Voksi er helt super og ville aldri ha byttet.

Den kan brettes og knytes etter hvordan været er og str på barnet. Passer like godt til nyfødt da det finnes egne knytemåter for dette.

Litt knot å lære seg, men når det på kort tid er gjort er det ike noen sak lenger.

Super å brukes som sovepose på overnattinger er den også. Lillegutt har sovet masse i sin.

Skrevet

Anbefaler Voksi på det sterkeste. Fikk denne til min nr 1, født på sommeren. Kjempefornøyd, og har ikke vurdert å kjøpe noe annet! Justeres veldig lett, og grei å ta med inn som "liggeunderlag" når babyen skal ligge på golvet (spesielt når vi var borte på besøk). Like fin ennå, og skal plukkes fram til bruk nå når nr. to kommer!

Skrevet

Jeg har kjøpt Odenwalder dunpose, den med bamse inni.. Tror jeg kommer til å bli fornøyd:)

Skrevet

Hei.

Jeg har prøvd det meste faktisk, men nå som vi planla å få et barn til, gikk jeg til innkjøp av en Dunpose fra Odenwäder, som sønnen på 2 1/2 bruker nå. KJEMPEFORNØYD!!!

Den kjøpes på barnas hus, www.barnashus.no Maks 1900kr, og en kjempe-invistering.

Den kan pakkes inn når babis er nyfødt og den kan brettes ut og brukes helt til ungen er ca 5år.

Lykke til med valget;-)

Skrevet

Da går jeg inn som en av de tre her, og anbefaler voksipose på det sterkeste! Kjøpte til snuppa da hun ble født, og bare eeelsket den! Hun ble født i oktober, og brukte den hele tiden! Super å ha i pulken er den og! Pluss at du får kjøpt sommerpose til den og. Genial! Kommer til å bruke den på lillesøster også! :)

Skrevet

har egentlig lite erfaring med voksi, forutenom det jeg ser i bhg. Synes barna ofte er klamme i de. Noe helt annet med ullposer.

Jeg har brukt ullposer til min trille, å vil bruke det neste gang også. Men det er jo fordi jeg er fornøyd med det.

Det stod over her at dunposen var anbefalt av astma og allergiforbundet. Det er jo masse allergi med dun da(???)

Men er kanskje en måte de har pakket det inn på, eller.....

Jeg tåler ikke dun, å da dropper jeg det til mine små også.

Skrevet

hva med om sommeren? jeg skal ha i slutten av juni. trenger jeg pose da el holder det med dyne og sånn liksom? kjøpt sånt lammeskinn til å ha i bunnen av bagen også. Tenkte da at jeg sikkert ikke trenger pose før t høsten igjen liksom? blir vel for mye med en svære pose midt på sommeren vel? selv om d ikke nødvendigvis er så veldig varmt da...

Skrevet

Jeg fikk tildlig september, å vi brukte ikke skinnposen med en gang. brukte dyne;)

Skrevet

Odenwälder er vi kjempe fornøyd med.Har en eldre ullpose men den er så åpen ellers god. VOKSI har jeg ikke noe tilovers for.

Når han var nyfødt og det var sommer brukte vi kun dyne. brik gjerne skinn i vogna selv om sommeren

Skrevet

Vi har odenwalder holly (den med bamsen inni) og ville aldri hatt noen annen pose :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...