Gå til innhold

Flere med glukose og proteiner i urin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll hos legen idag og fikk påvist dette... Noen flere som har det , og hva er gjort med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg er 26 uker på vei:)

Skrevet

Jeg har hatt proteiner i urinen, men ikke glukose tror jeg.. Proteiner kan være forurensing i urinen (utflod), eller noe med høyt blodtrykk å gjøre.. De følger med på hver urinprøve, hatt det ca. annenhver gang, men ikke så mye at det har vært noen fare.. Det med glukose vet jeg ikke mye om.. Fikk du høre noe om det?

Skrevet

Jada, fikk greie på litt... Proteiner kunne være begynnende svangerskapsforgiftning( men ikke farlig dersom blodtrykket er normalt- og det er det i aller høyeste grad:) Hun sa ingenting om at det kunne være utflod.. Men det er jo veldig greit om det er det som har blanda seg litt:)

Glukose kan være begynnelse på svangerskapsdiabetes sa de.. Måtte tilbake imorra for å ta glukosebelastnigstest.. Trodde det var de "tykke" som kunne få dette. Selv er jeg slank og med et veldig sunt kosthold, så jeg forholder meg rolig til hele greia:) Men blir jo helt klart spennende å få svar imorra da...

Skrevet

Ok, godt de tar det nøye.. Fikk også høre det med svangerskapsforgiftning, men så lenge jeg hadde proteiner i urinen i uke 10 er det jo litt tidlig med det. Har hatt litt høyt blodtrykk jeg da, så de tar det vel ekstra nøye med disse proteinene... Lykke til i morra, sånn som det høres ut på deg virker du jo som en sunn og sprek jente så er nok igenting å bekymre seg for:)

Skrevet

Så du hadde proteiner i uke 10 også ja... Jeg har det for første gang nå jeg da- 26 uker.. Men de følger jo med. Ellers har jeg jo en del greie på dette selv, og kan bare ta en stix selv for å følge med på at det ikke stiger;) Og som sagt.. blodtrykket er fint, så da er nok som du sier utfloden som gjorde det utslaget...

Ang morgendagen gidder jeg ikke å bekymre meg... Jeg føler meg ganske sunn og fornuftig også.. men uansett blir det spennende å få svar...:)

Ville høre litt rundt her for å høre om det er flere som har fått utslag, men kan ikek skryte av tilbakemeldingene her... Det var bare deg, og takk for at du svarte iallefall:)

Skrevet

Bare koselig, vet ikke om jeg var så mye til hjelp men, he he...

Må si det var dårlig med tilbakemeldinger her ja, ville jo tro fler hadde hatt problemer med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...