Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hvordan få det bort? Har helt flere bøtter med varmtvann over, men får det ikke bort. Ser ut til at jeg må skrape det bort med noe....æsj. Tips?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 På med gummihansker, spray på Jif eller noe lignende, og masse varmt vann og skrap det bort... Du får det ihvertfall bort, lukta også - det er verre med kattepiss =( Hadde vogna stående ute foran inngangspartiet vårt (overbygget inngangsparti) en helg og tror du ikke at en eller annen katte hadde tisset på vogna/vognhjulet!!! Etter et besøk i dyrebutikken, skrubbing og vasking av inngangsparti og vogna, samt sprayet med Get OFF er lukta fortsatt ikke borte!!! Og denne jæ*** katten(e) har nå begynt å tisse rett utenfor inngangspartiet vårt, æsj... jeg blir ikke kvitt dette og aner ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det heller. Det sies at hvitløk, pepper osv kan hjelpe, har prøvd masse kjerringråd, funker heller ikke - men det var nå ikke det jeg skulle klage på da, ville bare si at du får vekk hundebæsj med varmt vann, Jif/Cilit Bang eller andre rengjøringsmidler, hadde det samme selv en gang og det gikk med litt skraping og skikkelig rengjøring... Lykke til med rengjøringen av hjulet da =)
___ Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Bruk en skurekost eller liknende så går det helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå