leatroll Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 at noe så vakkert som å gå å bære frem et barn skal ledsages av mer luft i magen! hvem iq-dott kom opp med det forslaget? hvorfor blir det sånn egentlig? utrolig teit.... kunne funnet på noe mer kvinnelig synes jeg.. frustrert med glimt i øyet og salutt fra baktropp
Ønskebaby08*12 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 jeg er så enig med deg :-) hadde meg et aldri så lite utbrudd om det samme for ikke lenge siden... etterfulgt av en god rap. Raper noe sykt mye for tiden, ikke så mye promping,men vet ikke hva som er verst... lettere å skjule en fjert, enn en rap. Fryktelig pinlig å bare måtte "lufte litt" ute blandt folk, men greier faktisk ikke å holde meg, og lufta må ut, ellers får jeg jo bare så innmari vondt i magen. Som sagt, ludt i magen er en dårlig ide... jeg hadde håpet at det roet seg litt nå, ettersom jeg har kommet over i 2.trimester, ikke så langt vel og merke (12+4), men likevel... blir bare verre. Heldigvis ikke den eneste som sliter litt med lufttrykket ;-)
KaWi Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Er bare såååå enig! Hadde det bare vært sånne "smygere", men nei da! ;-)
lillegull08<3 Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 takk gud for at det er andre som har det slikt... har snakka med så mange, men ingen har opplevd luft i magen... jeg har det døgnet rundt, å synes det er helt forferdelig =/ klarer ikke holde det inne heller, det må liksom ut... nei fy det er slitsomt... å så lite kvinnelig... hehe!
AO3 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 ROFL Dette må være dagens beste innlegg! Jeg er i tiende uke nå, og det har faktisk gitt seg litt, gudskjelov. Ikke bra, men bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå