Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Nå er det gått snart tre måneder siden jeg og min mann fikk vårt første barn sammen. Fødte på normalt vis og sydde rundt 10 "pynte"sting. Og vi har enda ikke hatt sex igjen. Han har selvfølgelig ikke noe problemer, han fungerer som normalt han! Men meg selv, derimot... Eier ikke sexlyst i det hele tatt! Og han respekterer det, han har iallefall gjort det frem til nå. Men vet ikke hvor mye lengre han vil synes at det er aktuelt. Jeg tenner rett og slett ikke på mannen min lengre. Er sånn smått begynt å trene igjen for å se om det hjalp, men det gjorde det ikke. Er dette normalt? Er det noen der ute som har hatt samme problemet? Isåfall, hvor lang tid tok det før dere var tilbake i aktivitet?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Vil ikke ta motet fra deg, men for meg tok det 2,5 år før jeg hadde "lysta" ordentlig tilbake.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Har det akkurat som deg.. Men her har det "bare" gått 8 uker siden vi fikk barn.. Jeg gruer meg utrolig til første gangen, er så redd det skal gjøre vondt. Han også sier at det ikke er noen hast og at vi tar det når jeg er klar men føler at jeg aldri kommer til å bli det.. Jeg heller tenner ikke på samboeren min på samme måte, og det er jo fryktelig synd. Har snakket med flere venninner om dette og de og hadde det som oss. De beroliger meg med at dette går over, men kan ta tid. Så jeg tror vi bare må smøre oss med tålmodighet og at kroppen sier ifra.. Lykke til hvertfall
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 helt normalt at man ikke har lyst på noen så kort tid etter fødsel! sex er det aller siste man vil tenke på midt i amming, byssing, nattevåk osv...hadde ikke lyst på sex før det hadde gått en 10 mnd selv....
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Tror ikke man skal stresse for mye med det nå. Man kan ikke forvente at sexlivet er det samme som før, iallefall ikke så tett etter en fødsel! Stress ned, og nyt alt det nye i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Takk for alle svar! Det hjalp godt på å vite at det faktisk ikke bare er meg dette gjelder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå