Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Samboer har aldri slikket meg! Og jeg fatter og begriper ikke hvorfor. Har sagt til han mange ganger at jeg elsker det og savner det. Men han gjør det bare ikke! Alle de mennene jeg har hatt sex med har elsket dette, men ikke samboer tydeligvis. Han har ikke sagt noe om hvorfor han ikke gjør det heller. Jeg elsker å suge han, men jeg gidder ikke når han aldri gir det tilbake. Er alltid jeg som tar intiativ til å gjøre noe annet enn knulling, men han vil tydeligvis bare motta - ikke gi. Er ikke det normalt at mannfolk elsker fitte? Begynner nesten å lure på om han er bifil jeg..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Eh... hallo, er du litt på jordet eller?? Ikke alle liker fitte! Akkurat som ikke alle liker analsex. Det må du jo i såfall bare respektere. Å tro at han er bifil bare fordi han ikke slikker deg, er vel noe av det mest på trynet jeg har hørt på lenge... Du får ta en ordentlig prat med han da, og spørre han rett ut om han ikke gjør det fordi han ikke liker det. Da må du jo i såfall bare respektere det. Er det der i mot fordi han ikke gidder, så bør han få et tupp i ræva! Man skal gi og ta begge to. Egoisme er noe av det verste som fins...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 høres ut som min mann! Savner det sinnsykt mye jeg også! Men min mann sier at han ikke liker smaken!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg ville ikke hatt en mann som nektet å gi meg oralsex. Såvidt jeg vet er prosentandelen av menn som IKKE liker å motta oralsex lik null... Snakker om dobbeltmoral. Nekter han selv når du kommer rett ut av dusjen?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Ja, han gjør det bare ikke rett og slett. Her en dag snakket vi om det og vi ble enige om å gjøre det med hverandre. Så jeg sugde han også var det hans tur. Han lå bare med hodet mellom bena mine og fingret meg i stedet helt til han ikke gadd det mer. Han sier at han syns det er helt greit, så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke gjør det. Jeg har også sagt at jeg syns det er greit om han syns det er ekkelt, så skal jeg ikke mase om det mer. Men som sagt; han sier det er greit/liker det. Så jeg skjønner ingenting.. Har da vært sammen med andre menn som har elsket det og tror ikke det er noe galt med meg. hi
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Han synes vel at det er kjedelig, siden fokuset ikke er på han... Synes han burde ta seg sammen!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Hvordan kan han vite det hvis han aldri har slikket henne?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Samme her! Mannen min har ikke slikket meg på mange år! Det kom frem etterhvert at han ikke liker smaken.. Jeg er veldig renslig og alltid nyvasket når han har slikket meg tidligere. Har hatt mange menn som har slikket meg tidligere, og de har ikke sagt noe. De torde kanskje ikke, hvis de syntes jeg smakte jævlig i det hele tatt da. Men det blir tydeligvis ikke mer munnsex på meg så lenge jeg er lamed han. Og det har jeg jo tenkt til å være en stund da... Huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå