Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har tre alternativer.... Leie tøyservietter... dyrt men fint... Kjøpe dyre papirservietter som kjennes ut som tøy...nesten... nesten like fint som tøy, men litt billigere... Kjøpe vanlige hvite servietter... billig, men kanskje ikke såååå fint... Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg sånn kjempemasse om hvilke servietter vi skal bruke... Tenker egentlig mer på pengene... Men kommer jeg til å angre meg om jeg kjøper billige papir-servietter? Og hadde dere reagert på det om dere hadde fått det i et bryllup?? Om noen hadde spurt meg nå om hvilke servietter jeg har fått i tidligere bryllup, så hadde jeg ikke hatt sjans til å svare... Er det fordi de har hatt ordentlige servietter???
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Det blir nok utgifter uansett, så du behøver jo ikke å ta det dyreste av servietter akkurat. Men kanskje ikke 200 stk på Ikea for 10 kr heller liksom.. hehe.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 de har fått inn noen fine på ikea nå faktisk, arv heter de, så de bare på nettet da men... så ikke så dumme ut:)
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Vi skal ha disse serviettene http://decorium.no/default.asp?c=352&c2=597 i sølv. Det er papirservietter, men likevel mye finere enn vanlige servietter - synes jeg :-)
snartgift.no Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jeg skal på kid og kjøpe tøyservietter nå... 7,50 (halv pris) for hvite 40x40 cm.. men vi er bare 26 til middag , så jeg trenger kun 30 stk:)
Mamman til Mari Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Enig med deg anonym 14:16. Disse fra Ikea ser ikke så verst i, vurderer de selv, har bare ikke sett de ennå. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50113556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå