mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg vil jo ikke helt innse det da..... For det første er jeg jo ung og sprek. Og for det andre er hørselen helt perfekt.....men så var det disse øynene da???? Har kommet litt sånn snikende....Men har merket det veldig godt etter at jeg begynte å studerer. Bokstavene flyter litt ut på en måte ) Det er nå dere skal si at det er helt normalt og ingenting man kan fikse med briller.... Det var godt å høre, ikke noe poeng i å oppsøke en optiker denne uken heller ))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 nei... dette er ikke no vits i å få sjekket opp.... det der går over med en ekstra kopp te det :-).... men om det er sånn i neste uke også, så kan du jo kanskje ta en kaffe med en optiker.... ;-)
Maud Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Jeg tror briller er det neste, men det har ingenting med alderen å gjøre! Jeg har nemlig hatt briller til lesebruk siden jeg var 12 år og da var jeg i hvert fall ikke gammel :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Så godt å høre, jeg er jo bare 12+ 26 jeg da.....Snart vel og merke.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Hæ!!! Hva skjer`a??? Hehehe, jeg har fått merkbart dårligere syn siste 2 år. Så jeg har gått opp i styrke på brillene mine. Bruker de vel og merke kun ved pc`en og når jeg leser bøker. Men skulle gjerne hatt dem på nesen i butikken når jeg skal prøve å lese bakpå bokser og poser;-) Har ikke sjanse til å lese liten skrift lenger......det er bare sorte striper jo!!! Er nok lurt å oppsøke optiker før det blir ennå verre - eller gå over til å spise en kilo blåbær om dagen:-) Det er masse antocyaner i blåbær og det er godt for macula (den gule flekken i øyet som vi skarpstiller med;-) Så ut i skogen og plukke bær når det er sesong!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 Kanskje bruke briller utenom blåbær sesong da???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Eller rett og slett lage briller av blåbær!!! Det hadde vært no;-) Eller blåbærkapsler, eller kontaktlinser med tigerøyne;-) Men alvorlig talt. Under 2. verdenskrig fikk jagerflygerne blåbær for å bedre nattesynet sitt og jeg har prøvd det og er ikke i tvil om at det funker. Men vanskelig å få i seg nok i døgnet da.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2008 Tror du potetgull og sjokolade hjelper også ) For det spiser jeg nok mer av enn blåbær..... Nei når sant skal sies er nok en tur til optikeren på sin plass.......... Men blåbær er jo bra for så mye, så egentlig burde jeg bare stappe på. Jeg er jo ikke blind ennå da....... Bare ler litt når storebror spiller Skrimmel Skrammel....."Det var en gang ei tante som hadde b`ynt å skrante, hu bodde opp på Stryn og hadde veldig dårlig syyyyyyyyyyyyyn......"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Bare vent til han kommer med kaptein Sabeltann lappen til å ha foran øyet!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2008 En på hvert øye hadde vært noe......... Så kan jeg synge...."Se alltid lyst på livet, sa far og mor til meg.........Tenk alltid at det beste bare hender deg................."
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Viktig å se lyst på livet ja!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå