Gå til innhold

Dere med 2 tette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg/vi har så lyst å ha 2 tette... og det er bare 1 mnd siden lillemor kom til verden!! Og jeg sitter her og fantaserer om en til... samboer ler godt når jeg sier det!!:)

Var det hardt i begynnelsen? Hvor tette er deres... ?

Va var det "verste" med tette barn??

Er kroppen klar for et nytt svangerskap så raskt?? Hadde et tungt svangerskap, og mistet mye blod under fødsel fordi livmoren var sliten og ikke trakk seg sammen!!

Man behøver ikke å få et tungt svangerskap igjen... men det er jo en mulighet.

Hjelp, hun er ikke mere enn 1 mnd og jeg vil ha flere nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt to lette svangerskap ble gravid 7 måneder etter tulle 1 ble født. Har gått veldig fint her. Men hadde du problemer ville jeg nok tatt det opp meg legen din. Anbefaller 2 år mellom men hos meg har det gått bra.

Skrevet

Hadde ikke problemer i svangerskapet, men fikk tidlig bekkenløsning, masse vann i kroppen og vonde åreknuter!!

Men ikke noe farlige greier!!

Men det ang fødsel må jeg kanskje ta opp...

Skrevet

Flere?? Vil gjerne ha mange svar...

Skrevet

Jeg får to tette.. gutten min er 8 mnd og jeg er 7 uker på vei nå.. var ikke planlagt... vil bare si det at jeg hadde et tøft første svangskerskap og det ser ut til at dette blir det samme :( det er veldig tungt å begynne på ny å ha det sånn når man har en liten en hjemme å ta seg av.. tenk deg om mer en 2 ganger før dere bestemmer dere... selvfølgelig trenger ikke ditt neste svangerskap bli som det første, men tenk om.....

ønsker deg uansett lykke til :) de små er en utrolig gave og jeg gleder meg til å få en til, bare komme meg gjennom en litt tøff tid :)

Skrevet

Jeg har to jenter med 13 mnd mellomrom....ble gravid igjen mens jeg ammet og uten aa faa tilbake mensen!!! Jentene er naa 7 og 8 aar og vi har en liten attpaklatt paa 6 mnd (gutt). Det var veldig slitsomt i starten (med jentene naar de var smaa), ble nesten deprimert....men det ble bare lettere med aarene! Naa er det veldig greit, de har alltid noen aa leke med! Men jeg tror ikke jeg ville anbefale to tette.... jeg hadde nok ventet litt om jeg hadde gjort det om igjen......naa koser jeg meg med lille mann, noe jeg ikke hadde tid til med jentene! Lykke til uansett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...