Gå til innhold

hva faaaaaaaaaaaen flere barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sterilisering ... ufrivillig sterilisering

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig !!!!

Dette er bare for kvalmt !

Tenk sexen der i huset da...

Nei nei nei....

Skrevet

Er det ingen normale mennesker i familien dems som kan snakke de til fornuft da... Hadde dette vært noen i min slekt, så hadde jeg protestert høylydt...

Skrevet

Jeg fatter bare ikke hvordan han kan tenne på henne??!?!?! MÅ ha noe å gjøre med at hans egen mor også var handikappet og satt i rullestol. Var det ikke Freud som kom med diagnosen på en psykose som hadde med foreldreforholdet å gjøre, eller noe?

Skrevet

Har dere virkelig ikke bedre ting å ta dere til????? Hvordan sexlivet deres er, har dere virkelig ikke noe som helst med, makan til dømmende, uempatiske kommentarer som i denne tården og i den andre som omhandler det samme tror jeg sjeldent jeg har vært borti. Dere kan være 100% sikker på at barnevernet er inne i bildet her og det er faktisk ikke opp til dere om denne kvinnen er skikket til å være mor eller ikke!

Skrevet

Føler meg litt dum nå,men forstår ikke hva denne tråden går ut på.

Skrevet

mamma tiL 1stor,1Liten+1spire

Les innlegget om programmet på NRK...

Skrevet

å spy ut mest mulig forvirrende kommentarer og meldinger uten noen som helst slags rot i virkeligheten kanskje??

Skrevet

Et program som gikk på nrk tidligere i dag. Moren er sterkt handikapet.

Skrevet

Folk tenner på gassmasker, lo mellom tærne, tynne damer, tykke damer, lange&tykke damer, og ikke MINST; et vakkert sinn, så hvorfor ikke? Tror neppe han ble sammen med henne pga den herlige sexen, men det faktum at hun sannsynligvis aldri kommer til å såre ham, hun har behov for hjelp og støtte fra ham, og de kan få et trygt liv sammen.

Ikke uvanlig at både menn og kvinner velger partnere som er "laverestående" enn dem, for å føle seg verdsatt eller til nytte.

Når det er sagt, ville nok jeg også rynket på nesa til flere barn. Stakkars mannen så ut til å ha nok å stri med allerede, så det må i allefall føre med seg en haug av ekstra hjelp fra kommunen for at det skal være gjennomførbart!

Skrevet

Takk for svar

Skrevet

ååh..okey...

ikke sett det... :)

Skrevet

At dere ikke skjemmes over å hetse folk på den måten. Tvangssterilisering er en fascistisk ide, for å sortere ut de som ble sett på som "laverestående".. Åpenbart enkelte her som føler seg mye mer verdt enn andre. Egentlig for dumt til å kommente men..

Skrevet

selvfølgelig føler jeg meg mer skikket til å bli mor, jeg kan ta vare på meg selv. Og ikke minst et barn.

Skrevet

Har tatt det poenget. Det er den nedlatende måten du snakker om dette på som er problematisk.

Skrevet

Nedlatende? fordi jeg mener at de ikke skulle fått lov å få flere barn?

Jeg ytrer bare min egen mening om at jeg syntes det er sjokkerende. Og at de ikke burde ha tanken på flere.

Du får ha din mening om det. Og jeg min.

Skrevet

Det jeg mener... Ok, de har fått barn, og på en eller annen måte ser det ut som faren klarer å ta seg av barnet og moren på en eller annen måte...med hjelp fra kommunen da vel og merke. Men jeg syns det er litt uforsvarlig å få en til. Faren får jo dobbelt så mye å gjøre, hvordan blir det praktisk når den ene er nyfødt, den andre skal i barnehage eller skole. Og faren kan ikke ordne ungene før moren er fixet for dagen da hun tydeligvis får spasmer e.l...? Hva hvis far blir syk på noen som helst måte, at kanskje ikke han kan ta seg av barna en stund... Da er det jo ingen flere igjen. Skal barna bli plassert bort da? Syns bare at det er en del viktige ting som mangler for at dette paret skal ta seg av nok en unge...

Skrevet

Med nedlatende mener jeg ordlyden i innleggene dine både i denne og den forrige tråden. Jeg siterer; "hva faaaaen, flere barn?! Urfivillig sterilisering!!", at du blir "dårlig når sånne får barn", "blir kvalm" at det er "sykt", "hvor er barnevernet" og at siklinga sikkert "smurte godt når hun sugde ham".. Ikke videre respektfullt etter mine begreper. Når det er sagt må du selvsagt få mene at de ikke bør få fler.

Skrevet

Ja, akkurat det poenget med evt sykdom hos far, er et reelt spørsmål å stille, Frk ca Påske osv.

Han legen på slutten der som absolutt ikke så noe i veien for at de skulle kunne få flere barn, vil jeg si at virket ribbet for personlige meninger (og det er jo forsåvidt også jobben hans).

Jeg synes faren så ut til å ha mer enn nok med barnet og moren, og han ville nok blitt passe utbrent med et barn til.

Men denne diskusjonen over her, hvorvidt han er syk e.l. som tenner på en handicappet dame som sikler, eller hvilke beskrivelser som nå ble brukt, synes jeg ikke hører hjemme. Det får være deres sak.

Skrevet

Har du i det hele tatt fått med deg dokumentaren?=

Og ja jeg lurer på hva faen flere barn. og ja jeg syns i dette tilfelle at det skulle gått ann med ufrivillig sterillisering. Som det er blitt sagt. INGEN menneskerett å få barn. Og ja . Hvor er barnevernet. Lar et lite barn krabbe rundt på gulvet alene. uten å ha mulighet til å gjøre annet enn og finne mobilen sin og sende en melding til gubben som ikke er i huset.

Skrevet

Da har vel du svaret på hvem som skal kunne avgjøre hvem her i landet som bør tvangssteriliseres også da??? Eller kanskje det er en jobb du kunne tenke deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...