♥Cherrypie♥ Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Skal vogna jenta bruker i bhg stå der heletiden?? Blir den brukt av andre barn? Hva slags vogn bruker ditt barn?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg kjøpte en brukt simo sportsvogn.. Den står i bhg hele tiden.. Blir bare brukt til han..
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Vi brukte Carena Sprint..Den har full liggestillig, er billig, og har stoor plass under vogna
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Men den bør kunne brukes på tur ikkesant? Å til å ligge i ja.. ville ikke sende med henne vogna hun har nå for jeg vil ha den til neste baby..men hva ligger de forskjellige enkle vognene på som er brukbare?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Carena Sprint koster 1600,- Men den er ikke noe god å kjøre..Men hvis du skal ha den stående spiller det jo ingen roller...Du får sikkert tak i rimeligere brukt på finn.no
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jeg betalte 500 kr for den vi har.. Du kan fint finne brukbare brukte vogner på finn.no til en billig penge.. Trenger ikke ny vogn for å bruke i bhg.. I bhg vår brukes ikke vogner til tur-bruk.. Da har de slike 4-vogner som de triller..
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 åja de har egne tur vogner ja ok! men da får jeg finne en på finn eller noe før den tid som hun kan zzzz i:) takk for svar!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå