Gå til innhold

Mange her som har fått strekkmerker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mage begynte å sprekke under navelen for ca 3-4 uker siden.. og nå litt over navelen.. har enda tre uker igjen til termin.. lurer på hvordan dette skal ende..

 

flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått noen nye siden de to forrige svangerskapene, nei.

Puppene og rumpa er fulle av strekkmerker., men ikke magen.

Er litt glad for akkurat det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått på magen enda, men de kommer vel nå kan jeg tenke meg...har liten mage å en passeli onge der inne ikke store plassen..men ikke mange dagene igjen heldigvis..

 

men brøstene ser ut som noen vulkan krater,hadde forholdsvis små brøst før å nå har de est ut..hehe..men ikke verste plassen å få strekkmerker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har megamage!!! Ingen strekkmerker på den , men på "sideflesket" Der har jeg fått og masse masse på puppene. Men æsj, det er ikke så farlig!! :) Babytegninger var det noen som sa så fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått litt på magen, litt på sideflesket, bittelitt på puppene og litt mer på innsiden av lårene. Ikke veldig vakkert, men heller ikke verdens undergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke fått noen strekkmerker enda.....er 3 dager over termin! Men det er klart de kan jo fortsatt komme vist lillegutt ikke vil ut snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke ut som jeg har fått noen nye, men de fra forige gang vises godt nå. Litt over navelen litt under maven og litt på siden. Gjør meg ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde jeg slapp unna denne gangen, da magen enda er ganske elastisk siden sist (14mnd siden), men fått en del nye nå på slutten (har en om turner sånn, så det er plass, men ikke på tvert liksom...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...