Ajam Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Snakket med nav hva jeg får i OS. OS + dobbel barnetrygd samt lønna mi vil vi klare oss fint. Er heldigvis gjeldsfri.. Får vel noe bidrag fra far også. Er litt lettet nå
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 så godt ! kos deg, slapp av og nyt det ;-)
Denice Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 OS, barnetrygd OG lønn?.. da får du vel ikke full OS?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Det var det jeg lurte på og,kan ikke være mulig!!!
mumitrolletermammantilmille Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Hun har jo ikke skrevet at hun får full OS da. Jeg får også OS. Og lønn i tilegg. Men har ikke fått vedtaket enda, så jeg vet ikke helt hvor mye jeg får i OS.
Ajam Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2008 Hehe.. Noen som tror jeg lyver? Riktig som mumitrollet.. sier. Jeg får ikke full OS, den blir redusert i forhold til hva jeg tjener. Har heller ikke fått vedtaket ennå. Så nøyaktig sum vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå