Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er på overtid på 9 dag, og i natt begynte det å skje noe. Først var det ikke så vondt, men med 6 min mellomrom. Når jeg fant blodslim på dopapiret, og det begynte å gjøre mer vondt, ringte jeg føden. Nå, kl halv to, er det minst 16 minutter mellom hver rie (vond, men alt for skjelden), og jeg er kjempeopplagt mellom hver ri. Vi har venner som skal hente og ha dattera vår i natt, men nå lurer jeg på om det er noen vits. Denne babyen vil ikke ut :-( Og mannen min har vært hjemme og brukt en av 2-ukers-permisjonsdagene sine på ingenting. Jeg føler meg som ei luremus... eller lurelivmor.
Tirilill Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 men du kan jo aldri vite når det tar seg opp da:) Jeg holdt på med 20-30 min mellom riene en hel dag. begynte kl 11om morgenen og holdt på slik til 21 om kvelden..da tok det seg opp og plutselig var det bare 5 min i mellom...men allikvel så fødte jeg ikke før 06.22 dagen etter...så tålmodighet ja...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Takk for oppmuntring! Dette var jo under et døgn, og selv om det kan ta lenger tid, så var det fint å lese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå