Gå til innhold

Dagens morohet! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi, noen har gjørt skøyerier på pc'n fant jeg nettopp ut:

Hver gang jeg skal skrive "jeg" på Word fylles det automatisk inn "Jeg er en tosk", uten at en får beskjed..

Dette oppdaget jeg da jeg var ferdig å skrive kjøreregning til arbeidsplassen min. Jeg er åpenbart en tosk!! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe :) stilig :) skulle gjerne vist åssen man gjør det og listet meg inn på jobbdataen til kjære og skrive xx elsker "meg" hver gang han skrev navnet sitt... sett skikkelig seriøst ut om han klarte å sende det av gårde uten å se det :)

Skrevet

Ikke så vanskelig hvis det er word de bruker. Gå på Verktøy, Alternativer for autokorrektur, og under arkfanen Autokorrektur legger du inn under Erstatt den teksten som skal erstattes (f.eks Ola) og i feltet ved siden av, altså Med, legger du inn den teksten som skal komme opp (f.eks Ola elsker Kari). Trykk på Legg til og Ok, når du nå skriver Ola og så trykker på mellomromstasten vil det poppe opp Ola elsker Kari. Vet ikke om jeg ville gjort det på mannen sin jobb pc akkurat da... ;)

Skrevet

Det kan jeg nå fortelle deg! :

Gå på verktøy, så alternativer for autokorrektur. Der er det autokorrektur hvor du skriver ordet og hva det skal byttes ut med.. For nå har jeg klart å fikse det sånn at jobben ikke tror jeg er en tosk lenger.. hehe..

Skrevet

jeg har ikke tilgang til jobb pc`n hans så det hadde nok ikke gått å gjennomføre det, men det hadde vært kult for han hadde helt sikkert oppdaget det (håper jeg da) og glist godt av det :)

Skrevet

Hahaha:-D godt du oppdaget det før du printet det ut og sendete det:-D:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...