Sikkertforgammel Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Ungene her har vinterferie denne uka, og neste uke er det påske. Jeg syns det er så kort tid å ha påskepynten oppe i bare ei lita uke... Syns dere det er for tidlig å ta fram påskegreier nå eller?
TrineK83 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Nei, jeg synes ikke det er for tidlig, hehe. Jeg hadde litt lyst til å finne frem den selv jeg! (selv om jeg ikke har en unnskylding sånn som deg)
berta Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Har ungene vinterferie uken før påske ? Det var litt merkelig... Jeg skal ha gjester i morgen på lunsj, tenkte jeg skal pynte litt til de kommer. Har ikke så veldig mye påskepynt, men skal kjøpe noen påskeliljer osv... ( Får håpe de ikke dør før påske..hehe..)
kjerringa-mot-straumen Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 har hatt paske duk og gule blomster siden helgen. er bare koselig syntes jeg, droyer kyllingene til selve uka da:)
Sikkertforgammel Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 Ja, her i Troms har de dvinterferie denne uka, men i Nordland har de vinterferie uka etter påske. Er fylket som avgjør det. Har funnet fram litt da, men finner ikke en eske med duker og noe annet... Er det ikke tyyypisk?? Når man skal ha det man trenger, finner man det ikke. Ellers ligger det jo å slenger over hele huset hehe... :S
kjerringa-mot-straumen Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 hehe, kjenner igjen den ja, fant paaske pynten min sammen med endel av julepynten jeg febrilsk lette etter til jul.. finner ratt bare paaskepynten til neste jul:)
nr-4-i-oktober Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Jeg kjøpte meg nye påskeduker i går, og dem la jeg på med det samme ) Resten av pynten, kyllinger og slikt, skal ikke fram før vi har fått vaska til helga. Ungene har begynt å glede seg til ferien, så da måtte jeg bare begynne med litt pynting nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå