♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 dama ville ikke selge meg det fordi jeg er gravid. Fordi det kan sette i gang ting og tang sa hun. Men ja, hva så? Hun har ikke noe med hva jeg skal med det vel? Hva hvis det er det eneste som funker på meg hvis jeg er forstoppa? Nei jeg måtte gå og snakke med legen min hvis jeg skulle ta det.. Hadde masse andre fine midler også, men hva skal jeg med 4 klyster? Eller en pakke med avføringsmiddel til 150 kr? Eller dufalac? Æsj, den har jeg prøvd før.. Nei nei får få samboer til å kjøpe det da. Jeg er moden, og har bare noen få dager til termin.. kan det være så farlig??
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Lakserolje kan vist nok forutsake morkakeløsning...:S Klyx funket på meg...fikk en dose og 2 timer etterpå var fødsel igang;=)
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Seriøst? Klyx? kjøpte du det sevl?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Fikk det på sykehuset... Hadde tenkt og ta det hjemme,men så fikk jeg det der i stedet...
undome Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 klyxen funket her og, men da hadde jeg åpning og masrier.... Men satte mere fart på ting iallefall.. 120ml klyx:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Men jeg fikk det i samsvar med lege og var under observasjon.. Vil ikke anbefale det til andre... Alt gikk så jævla fort,rakk ikke og skjønne at jeg skulle føde en gang... Rakk ike og si hadde til magen:( Grunnen til at jeg skulle ta det hjemme var fordi jeg var så himla forstoppet.Så ut på ettermiddagen ba jeg om en sove natt på sykehuset pga jeg var helt utslitt etter mye vondter. Da ville de prøve klyx på meg fordi de hvet at det i mange tilfeller setter i gang en fødsel. Jeg var på termin
*H* Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Hva er klyx? og lakserolje? mot forstoppelse eller for å få ut ungen? er dette uten resept? hvor hen? hvorfor går så mange på overtid om man kan ta dette? hehe masse spm fra en noe uvitende sjel:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Avføringsmiddel.Begge deler får du kjøpt på apoteket. Kan i noen tilfeller sette igang en fødsel viss man er moden.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2008 sjekk ut denne linken. Jeg er ikke så fristet til å ta lakserolje nå. http://www.dinbaby.com/forum/thread/137114218
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Ja den funker faktisk så bra at babyen din kan drepes pga så harde sammentrekninger av tarmen.......så lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå