Ina25♥med gull i magen Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg skal på UL i morgen for å fastsette termin...er sannsynligvis mellom 6 og 12 uker. Legen min forsøkte å kjenne på meg i dag, men fikk ikke til pga bakovervendt livmor. Det jeg nå lurer på, er om noen vet om det vil være vanskeligere å se noe på UL fordi jeg har bakovervendt livmor?
Piamin Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg fikk innvendig ul ca uke 13 (tror jeg) og har bakovervendt livmor. Så babyen som sprella så fint uten problem!
Ina25♥med gull i magen Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Å Håper jeg også får se det;) Men siden jeg er så kort, blir det innvendig, ikke sant? Hvordan foregår det?
januarsurprise Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg hadde innvendig (vaginal) UL da jeg var 11 uker på vei. Jeg ble henvist til gyn.spes. fordi lege på helsestasjonen ikke klarte å finne livmormunnen fordi jeg har bakovervendt livmor... snakk om kløne.. hi hi.. Uansett: det går på tre sekunder, og du merker nesten ingen ting, er en lang glatt sak (som i hukommelsen min likener litt på en stavmixer uten den klumpen i bunn... he he he.. det er 5 år siden..) som føres inn i skjeden og det er over på et blunk og ikke vondt heller.
augustmom Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 jeg har å bak.livmor men det hadde ingenting å si på ul jeg var på.. kegen hadde heller ingen probl me å kjenne hvor langt jeg var på vei.. .. bare 3 uker igjen til jeg skal på ul. gleder meg masse.
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Innvendig UL er egentlig veldig greit. Gyn fører en sånn stav litt inn i skjeden og romsterer litt med den når ho ser på forsteret. Det er ikke vondt i det hele tatt, og man ser godt og tydelig bebisen:-) Bare å glede seg:-)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 Tusen takk alle sammen:) Da gleder jeg meg bare til i morgen, er litt spent da:) Håper jeg får se den lille spira:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå