Gå til innhold

middag i dag da?

gifteklar gravid og kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer ikke å finne på middag i dag, noen tips til en sunn middag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha noe så kjedelig som kjeøttdeig og ris med ltit champingong... Etter 3 dager med omgangssyke så tar vi ikke sjangsen på noe fancy greier idag...

Skrevet

Her blir det kyllingfilet med krydder kremost og spekeskinke,timianstekte poteter og salat. Veldig godt:)

Skrevet

oi :) hørtes bra ut :) fortelle hvordan man lager det? hva man trenger??

Skrevet

Må vi ha middag i dag også da...

Vi skal ha poteter i hvit saus, med gressløk og spekeskinke.. Sikkert kjempesundt (ehhh)

Skrevet

Stek kylling fileten litt i panna,fyll med kremost,legg spekeskinke over og stek 10-15min på 180 grader. Kok små poteter,skal være litt harde,stek de i olje,smør med masse hvitløk,salt og timian. Veldig enkelt og veldig godt:)

Skrevet

mannens favoritt =)

kjøttdeig og makkaroni med ketchup

Skrevet

tja...må vell finne på noe som går av seg selv..

..ække helt i form..

blir vell fransk fiskegrateng (den er rååågod!!)

og slår til med godt tilbehør, enten fennikel-eller jordskokk puree og ovnsbakte poteter..mmm

Skrevet

Har tatt opp kyllingfilet fra fryseren. Har ennå ikke bestemt helt hva det blir:-)

Skrevet

Jeg har vært på nattevakt, så det blir kjøttkaker i brun saus og amerikansk blanding (fysjameg...men jeg gidder ikke skrelle grønnsaker i dag!)

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter..Idag skal småen få spise det samme som oss;)

Skrevet

Sunn og sunn... men jeg skal ha finnebiff med kokte poteter og muligens kokt gulrot.

Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker med løk,erterstuing og poteter;:):):)

Skrevet

hjemmelaga hamburger:) med masse salat og tilbehør. gleder meg allerede:) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...