Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 hva slags olje er dette??? hva heter den?? tenkte jeg skulle kjøpe nå når jeg først skal på helsekost, men nå finner jeg ingen innlegg om det her, og jeg husker ikke navnet..................
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Skal selv ned til byen å handle det imorra....husker jeg så at noen har anbefalt Weledas(?) fødselsforberedende olje... Tror det lureste er bare å spørre de jeg:-)¨ Lykke til!
Mini nr 2 i mars Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har kjøpt jordnøtt-olje på apoteket, men du kan vel også bruke andre oljer som ikke er parfymerte!? F.eks solsikkeolje eller olivenolje...Hvetekimolje er det vel også noen som har snakket om!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 sist svangerskap brukte jeg jordnøtt fra apotek. Nå bruker jeg hvetekim fra helsekost. Tror ikke det har noe å si hva slags du bruker sånn egentlig, men hun anbefalte hvetekim fordi det er bra for huden. Stinker vondt da.
**Ma** Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg brukte jordnøttolje fra apotek. Smørte og tøyde og gjorde alt man burde.. men det hjalp allikevel ikke så mye.. måtte sy mye.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Det hjelper ikke bare og smøre. - Man må "strekke" også om det skal ha noen effekt........... Raps olje kan også brukes.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Dette er vel litt genetisk..... Akkurat som med strekk merker. Har din mor / søster /tante sprukket /revnet lite er det sansynlig at det samme gjelder for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå