Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har vært på tidlig UL i dag og alt man så var plommesekken Ut i fra menstermin er jeg 8+0 i dag, men jordmor mente jeg ikke var lenger enn ca uke 5-6. Fått ny UL om 14 dager. Huff tenkte MA med en gang, men jordmor sa at alt så normalt ut og at vi skulle vente å se nærmere på termin og hvor langt jeg var kommet om 14 dager. Ville så gjerne se et hjerte som slo- nå har jeg bare bekymringstanker i hodet, og spesielt MA- kan dette være det? Noen som har opplevd dette? Og jeg som var så glad for å ha kommet til 9 uke Nå er jeg tilbake i uke 5-6 og uroen over diverse ting kommer tilbake. Også må jeg gå og tenke i hele påsken- ååå ble så lei meg nå.
SisteGullIMagen Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Uff så trasi da. men forhåpentlivis e alt i orden... ska krysse fingran for det
Ina25♥med gull i magen Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Uff, så leit... Skjønner veldig godt at du ble skuffet! Men siden du testet positivt såpass sent (i likhet med meg) - så er det jo ikke umulig at du ikke er lenger på vei... Er veldig kjedelig det også, men uendelig mye bedre enn MA... Jeg skal krysse fingre og tær for deg - håpe, håpe, håpe at alt er i skjønneste orden. Også må du huske det at SA og MA er vanlig ja, men ikke så vanlig som man kan få inntrykk av her inne. Og så lenge jordmor sa alt så normalt ut, så er det sikkert det:) Kanskje blir du satt frem igjen neste gang? Det er mange det som blir flyttet frem og tilbake og frem igjen for hver UL... Jeg skal på UL i morgen, så blir spennende å se hvor langt jeg er. Siden jeg også testet positivt sent...
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Takk for gode ord. Leste et innlegg her i stad om en som var omtrent like langt som meg og hun så kun plommesekken- så jeg får prøve å slappe av og nye spira i magen. Ble bare så lei meg for å bli satt tilbake så mye- pluss at det ikke var noe hjerte å se ennå Ønsker deg masse lykke til i morgen.... du må gi beskjed om hvordan det går med deg Krysser fingrene for at alt er bra )
Ina25♥med gull i magen Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Uff ja... Men disse små de utvikler seg forskjellig fra første stund, er ikke så lett å se så tidlig, dessverre. Som jeg sa til sambo her en kveld, vi skulle vært utstyrt med en lampe som lyste når vi ble gravide. Den oppdaterte seg med antall dager igjen, og var noe ikke helt som det skulle lyste den gult. Ved virkelig fare på ferde lyste den rødt. Det hadde vært så lettvint:) Evt. skulle vi fra den dagen vi testet positivt fått tilsendt et ultralyd apparat til fri disposisjon hele svangerskapet, såklart medfølgende en lege som kunne bruke det på oss;) Hehe.... Prøv å slapp av, jordmora sa tross alt at alt så fint og helt normalt ut. Hadde hun vært i den minste tvil hadde hun sendt deg videre til spesialist.. Men tviler ikke på at det blir to lange uker... Håper du kan se et flott bankende hjerte da:) Men prøv å hoppe over alle SA og MA inlegg her inne - jeg kan ikke lese de jeg. Jeg vet at det er utrolig kjipt for de det gjelder, men jeg kan ikke engasjere meg i det. Vi må bare kose oss med de små spirene våre, slappe av og ikke stresse med det. Sjansen for at alt skal gå bra er jo klart størst! Jeg skal gi beskjed i morgen jeg! Hadde du forresten innvendig UL?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Hei igjen Ina25 Takk igjen for gode ord Syntes lampeideen din var en god ide Ja, hadde innvendig- de ser ingenting utvendig når man er så kort på vei. Ikke noe ubehagelig. Du setter deg opp i en GU stol med skjerm. Jordmor tar så et "ULrør" inn i skjeden- man merker det nesten ikke- og man får se på skjermen Får håpe du er lenger enn meg og at du får se et lite hjerte Huff ja, dette blir laaaange 3 uker (fikk time 1/4). Men da er jeg iallefall rundt 8 uker på vei og man kan se ganske mye mer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå