Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Min 2 mnd gamle gutt sover så lite på dagene. Hjelper det om han sover ute?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Prøv! Babyer er forskjellige. Noen sover best ute, mens andre sover bedre inne.
aragon Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Vår gutt snart 3mnd sover iallefall mye bedre ute enn inne på dagtid. Ute sover han alltid mellom 2-3timer sammenhengende, men inne maks 30min. Dessuten har babyene veldig godt av litt frisk luft hver dag.
blaastrek Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jenta mi ble etterhvert umulig å få til å sove i senga si på dagen. Det vil si at det tok lang tid før hun roet seg og hun sov bare 10-15 minutter. Jeg fant ut at om jeg trillet tur med henne ute så sovnet hun med en gang og kunne sove i flere timer. Etter hvert prøvde jeg å bare sette vogna ut uten å trille og det fungerte også. Tror hun liker godt å sove ute for hun lukker øynene bare hun får på seg utedressen. :-) Jenta mi er nå 4 måneder. Må svare ja på spørsmålet ditt, hun sover best i vogna ute på dagtid.
du og jeg og vi to Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Min sov bare 15 minutt av gangen inne, så nå bærer det ut i vogna når han et trøtt. Da sover han 2-3 timer sammenhengende, godt for både han og meg;)
"gullet" Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 han til meg sover bare i vogna når jeg går tur...ikke nødvendigvis da heller... han er 12 uker.. og ikke sover han inne.. men om natta i d minste, da er d fred og ro :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå