Gå til innhold

Sover babyene bedre i vogn ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 2 mnd gamle gutt sover så lite på dagene. Hjelper det om han sover ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv! Babyer er forskjellige. Noen sover best ute, mens andre sover bedre inne.

Skrevet

Vår gutt snart 3mnd sover iallefall mye bedre ute enn inne på dagtid. Ute sover han alltid mellom 2-3timer sammenhengende, men inne maks 30min. Dessuten har babyene veldig godt av litt frisk luft hver dag.

Skrevet

Jenta mi ble etterhvert umulig å få til å sove i senga si på dagen. Det vil si at det tok lang tid før hun roet seg og hun sov bare 10-15 minutter. Jeg fant ut at om jeg trillet tur med henne ute så sovnet hun med en gang og kunne sove i flere timer. Etter hvert prøvde jeg å bare sette vogna ut uten å trille og det fungerte også. Tror hun liker godt å sove ute for hun lukker øynene bare hun får på seg utedressen. :-)

Jenta mi er nå 4 måneder. Må svare ja på spørsmålet ditt, hun sover best i vogna ute på dagtid.

Skrevet

Min sov bare 15 minutt av gangen inne, så nå bærer det ut i vogna når han et trøtt. Da sover han 2-3 timer sammenhengende, godt for både han og meg;)

Skrevet

han til meg sover bare i vogna når jeg går tur...ikke nødvendigvis da heller... han er 12 uker.. og ikke sover han inne.. men om natta i d minste, da er d fred og ro :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...