chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 I dag når jeg lå i senga, trykte jeg litt på magen. (gjør alltid det) hehe Og der var jammen meg litt hardt nesten opp til navlen, lå på rygg å der var bulken, lillemann har begynt å lage bulk på meg!!!! Endelig. Jeg har litt til overs akkurat rundt mageparti, kan kalles fett på fint=) Så det vises ikke så bra når jeg står, men pytt pytt, jeg vet den er der! Nå er det bare å håpe at det snart skal komme virkelig masse frem!! Er 14+3 i dag!
Trulte76 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 jeg også hadde en bitteliten bulk i uke 14 Nå 2 uker etterpå har den jammen meg blitt større..ser tydelig jeg har fått en liten gravid mage..ikke så stor, men den er jo der
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Åh, det er jo så koselig at det endelig skal starte å skje noe på magen=) Er jo det jeg har ventet mest på=) Håper den vokser seg rask litt større....
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg kjenner også bulk nå. Når jeg trykker forsiktig er det endelig hardt helt nederst. Kanskje skyter magen fart nå, slik at "feitemagen" kan bli gravidmage? Det gleder jeg med til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå