Gå til innhold

Leker foreldre for mye med barna?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg likte den artikkelen, litt artig å sjå at barn kan vokse opp under så mange ulike regimer. Det skal faktisk mykje til for å undertrykke barns utvikling (men nokon klarer vel det og...) Sjølv liker eg å¨spele med ungane (brettspel, dataspel o.l) og så likar eg godt tulle, tøyse, kile, herje-leik. Det kjedeligaste eg veit er å gå på leikeplass med dei (takk gud for barnehagar).

Eg har lest at dersom ein har problem med foreldre-barn-relasjonen (mykje "trass" t.d) så skal det hjelpe å legge seg på golvet og leike ein halvtime kvar dag. Men det å inkludere barna i vaksenting som matlaging, vasking etc. er kanskje like viktig. Barnehagebarn får vel ofte litt lite sånt, særlig hvis dei har lange dagar i bhg, og så trår foreldrene til leiking etterpå fordi dei er så lite saman, og då må dei jo gjere noko koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...