Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Litt 'food for thought', er jo noen av oss her inne som har lurt på om vi bør leke mer med barna: http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/07/31/507618.html
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Eg likte den artikkelen, litt artig å sjå at barn kan vokse opp under så mange ulike regimer. Det skal faktisk mykje til for å undertrykke barns utvikling (men nokon klarer vel det og...) Sjølv liker eg å¨spele med ungane (brettspel, dataspel o.l) og så likar eg godt tulle, tøyse, kile, herje-leik. Det kjedeligaste eg veit er å gå på leikeplass med dei (takk gud for barnehagar). Eg har lest at dersom ein har problem med foreldre-barn-relasjonen (mykje "trass" t.d) så skal det hjelpe å legge seg på golvet og leike ein halvtime kvar dag. Men det å inkludere barna i vaksenting som matlaging, vasking etc. er kanskje like viktig. Barnehagebarn får vel ofte litt lite sånt, særlig hvis dei har lange dagar i bhg, og så trår foreldrene til leiking etterpå fordi dei er så lite saman, og då må dei jo gjere noko koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå