Gå til innhold

Mistet babyen, men ikke motet.


Boffeloffen

Anbefalte innlegg

forrige helg hadde jeg spontanabort. det viste seg at fosteret hadde sluttet å vokse etter bare noen få uker. Jeg er selvfølgelig lei meg, men jeg trengte ikke utskrapning, og fikk beskjed om at jeg kan prøve på nytt med en gang, om jeg orker. Selvom dette er 2 gang det gårgalt på kort tid, mister jeg ikke motet, men prøver igjen. Bare neste gang kommer jeg ikke til å catte med oktober klubben, men en av de senere klubbene. Takk for meg, og lykke til videre alle sammen. det var hyggelig å være her den korte stunden.

 

klem til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var utrolig leit å høre! Har ikke opplevd det selv, men skjønner selvfølgelig at det er trist! Så godt at du holder motet oppe, og prøver igjen. Masser av lykke til!

 

Klem, Lurvetuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre...Jeg mistet selv i uke 7 i sommer. Veldig trist å høre at du har mistet 2 ganger etter hverandre på kort tid. Føler med deg. Legen sa til meg sist jeg mistet at det var lurt å vente et par måneder med å forsøke på ny, til jeg hadde fått en vanlig menstruasjon først. Viktig at livmoren får "bygget seg opp igjen" hvis ikke er det ikke sikkert egget fester seg så lett og man kan få flere spontanaboter etter hverandre. Tror jeg ville gjort det hvis jeg var deg...Lykke til. Neste gang går det nok bra :) Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...