Gå til innhold

Hvor lang har deres lengste syklus vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i min 40ende dag i syklusen.... ingen tante enda...

Er det mulig at kroppen bare hopper over en menstrasjon og går over i neste syklus?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Min lengste syklus hadde jeg sist pp. Den varte i 42 dager.

Det går nok mot en 42 dagers syklus igjen med meg..

Hadde en SA i september, og når jeg fikk mensen igjen var syklusen min helt forandret..

Skrevet

Jeg er også på min 40ende dag... Pleier ha lange sykler, men ikke SÅ lange. Trodde jeg skulle få tanta den 6. Men ingenting enda. Neg. test i går :( surt å gå å vente...

Skrevet

Jeg var på 66 eller 67 før jeg fikk TR.

Kom litt ut av tellingen på slutten..

Håper det er mer stabilt nå!

Skrevet

ja, jeg blir og gal av å vente.. spes når jeg får negative tester...

skulle fått tanta sist tirsdag.

Det verste er jo at når en går over slik som dette så begynner man å føle alle slags symptomer... føler seg jo så gravid, og blir bare enda mer lei seg når tanta da kommer....

Skrevet

Jeg er nå på min 52nde dag... ingen tante og negativ test for en uke siden... Lurer og lurer... Noen som skrev her inne at det var mulig å hoppe over ja.. vet ikke..

Skrevet

Hei:) Jeg har etter p-sprøyte slutt hatt sykluser på 42-45 dager. Venter derfor el rundt dag 28.. Det er LENGE å vente!! Men sånn er det bare, har ikke sett at dette skal påvirke sjansen for å bli gravid så da går det bra!

Skrevet

72 ca..... gud så frustrert jeg var da.... har hatt lange den siste tiden... normalt hadde jeg 28 dager så det er ganske plagsomt

Skrevet

Slår alle dere... Min lengste syklus var den forrige og den var på 85 dager! I dag er jeg på dag 55, så det skal bli spennende å se hvor lang denne blir!

Skrevet

Dere ovenfor som har hatt så lange sykluser, har dere brukt p-piller eller andre hormoner eller hatt ma/sa siden dere han så lange???

Jeg har hatt regelmessig syklus det siste året (med et par dager slingring her og der) + brukt pearly (temp.måler) som prev. (altså ingen hormoner) , så skjønner liksom ikke i det hele tatt hvorfor syklusen plutselig skal bli messa opp nå når vi endelig har beg. å prøve.... Har psyken virkeli så sinnsyk innvirkning??

ååååååå.... drit.

I dag er jeg skikkeli sur òg, så kanskje tanta kommer alikevel...

Skrevet

+ hadde dere menssmerter heler syklusen eller? Har hatt i 2 uker allerede. Drita lei...

Skrevet

Jeg har gått på pillen i maaange år, sluttet i august, men har hatt uregelmessige og lange sykluser etter det. Som du ser så er jeg bare i 3pp. - med normale sykluser hadde jeg vært i 6-7-8 pp eller no...

Psyken har nok litt å si ja, tenker du masse på å være/bli gravid tror jeg nok syklusen kan henge seg opp litt av det, så mitt beste råd er å ikke tenke så veldig masse på syklusen! Et råd jeg selvfølgelig ikke følger selv :)

Skrevet

Det skal mye til for å slå meg uansett... Rekorden min er på 7 måneder, tror jeg. Jeg er uregelmessig til vanlig, men da dette skjedde var jeg så ekstremt stresset at kroppen min bare sluttet å fungere ordentlig. Tr kom tilbake, i sin vanlige 4-8-ukers syklus, med en gang jeg slappet av. Dette var UTEN at jeg hadde gått på hormonell prevensjon overhode.

Likevel ble jeg faktisk gravid på første forsøk, så alt er mulig. :)

Skrevet

Når det er snakk om 7 mnd er det vel strengt tatt ikke en "syklus", men mensen som har blitt borte.. Men iallefall godt at den kom på plass igjen, og at spira satt :-)

Her har jeg vært oppe i 70 dager. Og ellers alt mellom 28 til 55 dager.

Gjør det ikke akkurat lett å planlegge. Kjøpte en bunke EL-tester for litt siden, men ikke så lett å si når man skal begynne å teste...

Skrevet

Ja, du har vel rett i det... Jeg er i alle fall veldig glad for at det gikk bra til slutt! :)

Skrevet

Jeg er på dag 141 i min syklus, og ingen tegn til noe mens enda...

Men så har jeg pcos da, og står på venteliste for å komme til gynekolog på sykehuset. Fikk brev der det sto at jeg var garantert time innen 18 august! :-%

(er ikke prøver, men prøver å få mannen til å forstå at uten eggløsning, så kommer det til å bli litt vanskelig å bli gravid, og at vi derfor burde begynne å prøve nå snart, og ikke når jeg blir 30. Jeg er 25, og har et siste krav om at jeg vil ha barn før jeg er 30. Virker som han tror at jeg blir gravid ved å trykke på en bryter dagen før jeg fyller 30...forsto i allefall ikke poenget med å SENEST begynne prøvingen når jeg er 29. MANNFOLK altså, he he)

Skrevet

Typisk mannfolk det der! Hehe, måtte "mase" et par år før han var klar, men det var veldig deilig når han endelig var klar!!!

Skrevet

Jeg har hatt 90-120 siden jeg fikk førstemann.. Det er en del år siden, prøver nå med min nye mann men får ikke mensen, har en del smerter i eggstokkene, men aldri noe tegn til eggløsning. Har prøvd temping uten hell, men nå har jeg kjøpt 100 eggløsningstester og skal ta en hver eneste dag!! Blir dyrt, men er verdt detE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...