Phantom´ Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Veldig spent, og håper inderlig at det funker. Snuppa har ligget med rompa ned i mange uker, så det skal nok litt til for at det ordner seg, men her skal intet være uprøvd. Har forøvrig stor tro på akupunktur som alternativ til vanlig medisin, så det blir i alle fall et spennende prosjekt! Begynner å haste litt da jeg bare har 18 dager igjen til termin.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Lykke til! Med meg gikk det hverken med akupunktur eller vendingsforsøk på sykehus, men setefødselen gikk over all forventning. Han var ute 2 timer etter at vi ankom sykehuset og med epidural var det ikke særlig vondt en gang! Gravid med nr 2 nå og snuppa lå med rumpa ned i uke 32, men har snudd seg, så denne gangen blir det hodefødsel - to dager over temin nå.
Phantom´ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Har vært der nå da... I alle fall mye romstering i magen, så jeg venter i spenning. Er visstnok på natta det pleier å oppstå resultater...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå