hilly- fødeklar med nr. 3. Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Datteren min på 7 mnd. er blitt så tørr i ansiktet. Det ser ut som hun går konstant med inntørket grøt i ansiktet (men hun er fremdeles den fineste jenten i verden da) Noen som har tips om en god krem som hjelper? Det er også viktig at kremen kan smøres på før jeg går ut, det er fortsatt kaldt ute. Takker for hjelpen!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Physiogel fordi den ikke inneholder konserveringsmiddel, parabener, parfyme, emulgator eller farge. =)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 apobace er god. den røde er lii feitere enn den blå tuben. kjøpes på apoteket
Snappie Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 A-creme er utrolig bra! Kjøpes på apoteket. Du kan bruke den også. Jeg bruker den i ansiktet og den er kjempe god!
Kjukka Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 A-creme. Dattera mi er også vanvittig tørr i ansiktet, og på hendene... og den funker genialt
Mitt vakre trekløver Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Gutten vår har atopisk eksem i ansiktet. Vi begynte med A-creme, men den virket ikke særlig bra, så gikk vi over til Aderma som virket litt bedre, men nå er vi over på Decubal som virker veldig fint (anbefalt av norges astma og allergiforbund). I tillegg smører jeg alltid med SebaMed sin nye kuldekrem før vi går ut. Det er det som virker her i gården:)
*Rutletutt* Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Har brukt A-creme mye, men syns ikke den er bra nok. Kjøpte nettopp A-derma (den blå, uten zink). Noe heeeeelt annet. Veldig lett å smøre ut - kladder ikke i det hele tatt. Huden har blitt merkbart bedre bare på et par dager - MYE bedre enn A-creme. Locobase Repair er visst også bra for veldig tørr hud, men den har jeg ikke prøvd selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå