Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Noen som har en god rett å dele med meg??
Den lille blå smurfen Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Å ja!! Min manns og min favoritt til kveldskos, som er godt og superenkelt å lage!! ! pk svinekjøttdeig 1vårløk og/eller en rød løk - stekes - ha i: salt pepper 1ts tomatpure 2-3 dl matfløte 1ss karri¨ kok 3min og servr med ris, vi fortrekker villris. Eller du kan variere med 2 ts karripasta+en boks toro kokosmelk og ha dette over kjøttet+løken! Like godt og ena raskere!!
richy Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Denne hørtes god ut.Skal testes ut........ Et tips til deg er å tilsette sweet chili sauce(ca 2-3SS) i stedet for tomatpure. Og ta bort karrien.Det er min favorittblanding til de fleste gryter.matfløte+chili sauce=nammmmmmmmmmmmmmmmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå