Gå til innhold

Å herregud som jeg ser ut!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bleike håret... men da jeg var ferdig var det skikkelig gulrotfarget! Så jeg gikk og kjøpte en litt lysere bleiking i håp om at det skulle ordne seg... men neida..ble bare enda verre!!! Jeg ser bokstavelig talt helt forferdelig ut... :(

Må vel bare gå å kjøpe mørk farge. Stakkars håret mitt som må gjennomgå all denne fargingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åneeei..du må ikke bleke håret ditt selv =S

det går ikke..

gjorde det der selv engang..huffa meg..

kjøp en mørk fagre,eller dra til frisøren og ordne det..

Skrevet

åå!! vet du ka?

eg hadde håret mitt svart noen år, så vilel jeg farge det. hadde en ettervekst helt ned til ørene, og bleket det. å bare etterveksten ble helt hvit! prøvde med avfarging, men den gikk heller ikke.

så kjøpte sånn stripe-middel, sånn grøt man blander sammen..

å det funket! håret mitt ble orange der..

men var ikek nok til hele håret, så kjøpte flere pakker. så hadde helt hvitt hår oppe, og nyanser av orange rundt omkring. det var da jeg møtte min kjære. han kalte meg bare for en løva da.. hihi!

skal se om jeg finner bilde!

Skrevet

du får det ikke lyst nok med hjemmebleiking.av den enkle grunn at de ikke har lov å selge så sterk bleiking på butikken.for det kan være ganske skummelt å holde på med selv.sterke greier

Skrevet

Huff... nei, skal aldri igjen bleike det selv! Det er helt sikkert! Skal stikke å kjøpe en mørk farge jeg...

lenej: hehe... syns jeg ser det for meg. Hihi.....

Skrevet

å, det visste jeg ikke. Men da vet jeg altså det nå at jeg aldri skal gjøre det selv;)

Skrevet

De dobbelfargene fra Loreal er fine (rød pakke, må farge i 2 omganger). Med dem kan man få "normalt" lyst hår.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Når du har blekemiddel i håret, vil håret på et tidspunkt være orange, før det blir hvitt. Derfor må du for guds skyld ikke få panikk når året er orange, men la blekingen fortsette til det blir lyst.

Værre er det ikke.

Skrevet

hehehe... herlig;) Sånn farge som du har på museflettene har jeg på håret nå:P

Skrevet

Men håret er jo helt tørt igjen nå, og det er fortsatt like orange....

Skrevet

Den over her var til lenej :o)

Skrevet

hehehee!

ja, sånn kan det gå :) må bare ta det med litt humor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...