Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har et ingrodd hår ved bikinilinjen. Har lyst til å prike dte ut, men jeg er jo ikke myk nok til å bøye med ned og se det fra nært hold. Er single og har ingen kjæreste som eventuelt kunne ha hjulpet meg også,(hadde vel ikke spurt ham uansett, men).Hva gjør man?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 hHehee! Litt av en grunn til å gi seg i kast med araber flikk-flikk flakk og saltmortaler! Men det blir vel litt for omstendelig. Andre råd? HI
Sjokoladekaka Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Brenn spissen på ei nål, og pirk i vei:) det er ikkje mykje anna å gjere:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 eller går til en hudpleier som jobber med brasiliansk voksing. De tar seg av sånt. Om den har blitt bentet og rød så kan du *poppe* den som en kvise men det gjør satans vondt og verk-spruten står. hehe.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 yæææææææææækkkk... nok en dag ødelagt..urgghhhhh kvaaaaaaaaaaaaalmt:-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Bra. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå