BITO Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Til tross for min alder... Jeg er første gangs gravid! Spennende, men veldig skremmende! Selvsagt helt feil å lese alt her inne! Blir IKKE mer beroliget... Etter eget regnestykke (som selvsagt kan være helt feil...som sagt er ny;)) er jeg 5+5, mens etter "normalt" regnestykke 9+2.. Var veldig oppblåst i magen + ømme bryster de første ukene. INGENTING nå.. Er jo sjeleglad hvis jeg kan slippe unna uten alt "besværet!.. men er jo redd for om der er liv da.. Koster på meg privat UL i midten av April. Synes det er leeeenge å vente på ordinær UL i uke 17-19... kan jo ha vært dødt der lenge da..
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hei og hopp og gratulerer med spiren! Det er helt normalt at symptomer kommer og går, og du skal bare prise deg lykkelig : ) Kroppen pleier som regel å gi et tegn hvis ikke alt er som det skal, feks blødning eller smerter. Men veldig greit å "kjøpe" seg en tidlig UL, så kan man senke skuldrene. Som du kjenner følger det mye (unødig?) bekymring med å gå gravid- men sånn er vi bare skapt : ) Lykke til!!
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Hei! Det blir skrevet masse her inne. Alle er i forskjellige situasjoner og noen er så uheldig å miste. Når det gjelder terminen din og hvor langt du er kommet på vei, kan jeg kansje hjelpe deg litt. Du tar første dagen i siste mens og regner 40 uker fram + 2 dager. Da har du mens termin. Terminen som nav går etter er ultarlayd terminen du få seinere ved ordinær ultralyd. Når det gjelder uker er det dine uker vi snakker om, Barnet ligger 14 dager/2 uker ca etter deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå