Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det skjedd noe med meg.. plutselig fått så lyst til å begynne å strikke.....Strikket litt tidligere da jeg gikk på skolen , men aldri vært "flink".. Likevel kunne jeg tenke meg gå innom en strikkebutikk og kjøpe garn og se på mønster.. Er jo en herlig måte å bruke ventetiden på da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange som gjør dette =) ei veninne av meg gjorde det hyppig da hun skulle kutte røyken og var gravid. dette hjalp masse sa hun;) bare koselig å strikke et teppe til den lille elle no;)

Skrevet

ja, jeg skal virkelig prøve!!! ikke er jeg flink men det kan en jo bli etterhvert. Gøy å bare prøve seg og strålende å gjøre nå i ventetiden.. skal jo ikke ha før til september.... :-)

Skrevet

eg elsker å strikke, lærte det når eg var 3,5 år og har strikket siden..nå bare gleder eg meg vilt til eksamen er over og eg kan strikke teppe til den nye bebyen...er ikke særlig flink,liker helst å kombinere gøye farger lage grytelapper,sokker,babytepper,babyklær osv..men trenger litt råd og veiledning når det kommer til genser og sokker, har du en bestemor som er flink? ellers vil eg annbefale å strikke nøstebarn sitt teppe...gode ulltepper i mangen fine farger,lett å strikke også...ikke noe mønster bare rette masker...skal strikke et knall rosa ullteppe i juni...gleder meg:)

Skrevet

da er vi to. jeg har termin 16.september;)

Skrevet

jeg å....

er jo masse fint man kan strikke da også er det litt stas å ha gjort det selv.

Ellers er kommende mormor i full gang...skal ha i august.

Hvis dere lurer på noe er strikkeskolen.no til god hjelp:-)

Skrevet

Hei :)

Jeg også! Har kjøpt meg en strikkebok for nybegynnere på mammutsalget. Husker nemlig ikke så mye fra strikkingen på barneskolen :)

Det er ganske gøy, sliter bare litt med tålmodigheten, vil det skal være perfekt, men det er det jo langt ifra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...