mamamamamamama Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Kan ikke bruke ibux el lignende. Hva er best? Flytende? Smelte tablett? Stikk pille? Knust vanlig tablett? Brusetablett? Har hørt at stikkpillen er den som tar lengst tid før den blir tatt opp i kroppen.
Potetstappe Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Mulig jeg tar heeelt feil nå, men trodde det var stikkpiller som ble tatt opp raskest i kroppen... Vi bruker stikkpille på snuppa, jeg bruker vanlig...
Pærefrø Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har unger som hater stikkpiller, så jeg har best erfaring med den flytende. Har sankka med lege om det, og han sa at den flytende er like bra som stikkpiller...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 stikkpillen er jo den kjappeste! hehehe. Den dras rett opp i kroppen gjennom de tynne tarmveggene!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 masræva det går sikkert ganske fort det også, men er ikke like "skånsomt" for magen da.
mamamamamamama Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 eh ,nei ikke til meg, må nok ha mer enn 250mg er til jenta mi på 3,5 år.
Pærefrø Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 nei, det er det nok ikke, men de får ikke paracet ofte da... så jeg føler jeg kan gi dem det med "god" samvittighet... Snuppa godtar det, men junior løper som pokkern når jeg kommer med termometeret og stikkpilla...og HYLER....
bambi på isen Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 De 2 minste (2 og 4 år) får stikkpille, eldstemann på 6,5 år har begynt å svelge tabletter, da får han en halv paracet!! Tror det er stikkpille som tas raskest opp i kroppen!!
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Brukte stikkpiller da han var heelt liten, da dette ble hat gikk vi over til brusetabletter og smeltetabletter (fikk velge under "trussel" av at alternativet var stikkpille), Nå er det vanlige tabletter .. Liten søt historie bare: min bror fikk ørebetennelse som voksen, dette fikk 3 åringen høre- skulle ringe for å ønske god bedring, han la til for egen regning " åsså MÅ du være flink å ta medisinen din for ellers får du den i rompa ! " - han var herved advart !
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 nej, jeg skjønte at du ikke overmedisinerte barna dine med paracett da. haha! Går nok helt greit, ville bare si enda en fordel med stikkpiller. Lille på snart 4 er ikke så glad i de hun helle lenger, og tempen må vi iallefall ta under armen. Til og med det gjør vondt. hahaha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå