Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Nå har den 5. banesykdommen kommet til barnehagen der Tulla mi går.Der står det oppslag at gravide som har barn i barnehagen der denne sykdommen bryter ut bør ta blodprøve for å se om de er smittet. Tidlig i svangerskap kan denne sykdommen føre til sa og senere i svangerskap kan det føre til fosterdød..(5% sjanse) Jeg ringte legekontoret for å høre om jeg kunne komme å ta en blodprøve pga dette..de viste ikke hva jeg snakket om eller vilken blodprøve dette skulle være????
*Dora* Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hei! Blodprøven du kan ta er en blodprøve for å sjekke om du nylig er smittet av parvoviruset. Les mer på denne siden så får du nok litt mer svar : http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2826
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Tusen takk...synes det er rart at de ikke vet dette på et legekontor.
*Dora* Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Helt enig Skulle tro de som satt på legesenterene i det minste kunne slå opp for å finne det ut for deg...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Ja..virka ikke som de har helt peiling på hva de driver med ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå