Nostalgi Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har ikke helt bestemt meg om jeg skal føde der .. Har plass på Ullevål der jeg fødte sist.. men flytter mot Ringerike om ett par uker. Noen med erfaring fra Ringerike sykehus?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg skal føde på Ringerike. Mamma fødte alle sine tre der, søstra mi fødte sin sønn der, samboeren min er født der... Det blir liksom en slags tradisjon i familien våres =) Hovedårsaken til at jeg har valgt Ringerike er fordi jeg har hele familien min i umiddelbar nærhet, men jeg har også hørt veldig mange godord om både føden og barsel. Samboeren min og jeg var på omvisning der i forrige uke. Avdelingen er nok litt slitt, men det virket veldig koselig der. Og jeg har jo vært på besøk der før da =) Av det jeg har hørt om både Ullevål og Ringerike, så tror jeg begge sykehusene er veldig bra. Det som kanskje skiller dem er at muligheten for å få kunne bli lengre på barsel er større på Ringerike enn på Ullevål. Det har jo sin naturlige årsak i at det ikke er fullt så travelt på Ringerike da. Jeg tror nok ikke at du kommer til å angre uansett hvilket sykehus du velger =) Velkommen som innflytter til min tidligere bostedskommune da =) Har flyttet til Hadeland, men er nok Ringeriking innerst inne for evig tid =)
Supertea Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 De av mine venninner som har født på Ringerike er veldig fornøyd. Skal føde der selv, og går til jordmor der. Synes de er veldig flinke, og så har de tid til pasientene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå