spent86Mod:) Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg hadde utrolig m,asse vondt i magen(Mensensmerter" fra uke 5...når jeg var 6+3 på vei hørte vi ett hjerte som slo..jeg hadde hatt en liten blødning men det var vanlig:)Nå har jeg kun litt ømme pupper!Allt annet er borte!Bør sikkert nyte hver dag som er sånn men:)Blir allikevel litt skeptisk...men ar ikke blødd eller noe etter hjertet slo så....allt er vel i orden...prosenttallet på at det blir ett friskt barn er vel ganske høyt etter at hjerterytme er konstantert:)7 uker på vei i dag:)
SisteGullIMagen Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Ja virke ikke som om at du treng å bekymre dæ bare nyt det heller:)
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Sist jeg var gravid kom og gikk symptomene hele tiden de første 12 ukene Tror neppe du trenger å bekymre deg, legen min sa at om man har sett et hjerte slå så er sjansen for at det skal gå galt nesten lik null Jeg blødde foresten hver gang jeg skulle hatt mensen når jeg gikk med tuppa, men ingenting å bekymre seg for det heller.. Hva så du på ul når du var 6+3 foresten? skal på ul på torsdag og da er jeg akkurat 6+3 Var på ul i uke 6 sist også, men husker ikke hva jeg kunne se for noe..
spent86Mod:) Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 HØres bra ut:)Da kunne vi ikke se så masse men en plommesekk med ett bittelite foster...og ett hjerte som slo som bare det:)Da var det 6,5 mm stort og hjertet var 1/3 av kroppen...Det er sprøtt..Men var utrolig gøy og høre at det var liv:)MASSE LYKKE TIL:)
frøken dings:-) Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 helt enig! er ganske bekymret! har vært så dårlig og nå er alt borte? er i uke 9...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå