Gå til innhold

Frustrert av symptomene!!!??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde utrolig m,asse vondt i magen(Mensensmerter" fra uke 5...når jeg var 6+3 på vei hørte vi ett hjerte som slo..jeg hadde hatt en liten blødning men det var vanlig:)Nå har jeg kun litt ømme pupper!Allt annet er borte!Bør sikkert nyte hver dag som er sånn men:)Blir allikevel litt skeptisk...men ar ikke blødd eller noe etter hjertet slo så....allt er vel i orden...prosenttallet på at det blir ett friskt barn er vel ganske høyt etter at hjerterytme er konstantert:)7 uker på vei i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja virke ikke som om at du treng å bekymre dæ :) bare nyt det heller:)

Skrevet

Sist jeg var gravid kom og gikk symptomene hele tiden de første 12 ukene :) Tror neppe du trenger å bekymre deg, legen min sa at om man har sett et hjerte slå så er sjansen for at det skal gå galt nesten lik null :)

Jeg blødde foresten hver gang jeg skulle hatt mensen når jeg gikk med tuppa, men ingenting å bekymre seg for det heller..

Hva så du på ul når du var 6+3 foresten? skal på ul på torsdag og da er jeg akkurat 6+3 :)

Var på ul i uke 6 sist også, men husker ikke hva jeg kunne se for noe..

Skrevet

HØres bra ut:)Da kunne vi ikke se så masse men en plommesekk med ett bittelite foster...og ett hjerte som slo som bare det:)Da var det 6,5 mm stort og hjertet var 1/3 av kroppen...Det er sprøtt..Men var utrolig gøy og høre at det var liv:)MASSE LYKKE TIL:)

Skrevet

helt enig! er ganske bekymret! har vært så dårlig og nå er alt borte? er i uke 9...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...