bambi på isen Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har barnehagen noen som helst erstatnings plikt når de klarer å ødelegge vogna vår?? Er ikke noe dyr vogn men er jo greit at den er hel når den skal brukes til å sove i:-)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Når barnet ditt startet i barnehagen, fikk der ikke en perm fra barnehagen? Vi fikk en som det sto velkomme og slikt i, samt rutiner og vaner og div informasjon fra bhg. Står det ingenting der om erstatningsansvar etc? Skal sjekke om det står noe om slikt i den permen vi fikk:)
bambi på isen Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Kan ikke huske at vi fikk noe perm nei!! Har aldri fått det med guttene heller vi!!
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Det sto ingenting om det. Annet enn at klær og leker som forsvinner, tar ikke barnehagen ansvar for...
vi blir 4 :o) Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 hvordan har de klart det da, hvis den bare brukes til å sove i??
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Jeg synes det er rart om ikke barnehagen skal erstatte det! Om det hadde vært en leke som barnet hadde med kunne jeg ha forstått det, men når barnehagen krever at man skal ha med vogn som barna skal sove i så burde de søren meg klare å ta vare på tingene også.
bambi på isen Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2008 Kanskje jeg må spørre dem idag, fikk beskjed på fredag, tok vogna med oss hjem og så på den, vi kan forstatt bruke den som sovevogn, men den er litt skeiv, ser egentlig ut som det er brukt makt på den, for festet mellom understellet og hjulene er knekt!! Men det er jo kun vikarer på avdelingen hennes for tiden, ped.lederen er forstatt sykemeldt, og assistene har fårr influensa!!
bambi på isen Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2008 Nei, det lurer vi også på!! Det er trangt om plassen der som vognene står "parkert", men kan ikke helt forstå hvordan de har klart å ødelegge den der!!
Stratos med 3 barn Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Man sender da med ungene saker og ting i bhg på eget ansvar tror jeg. Tipper du ikke får den erstattet av de, men sjekk dine egne forsikringer. Mye mulig du har noe som dekker det (innbo/reis etc etc). Min erfaring er at forsikringene mine dekker langt mer enn jeg ante Sikkert et annet barn som har stått på vogna el. Da kan den sikkert knekke om dette barnet er tungt.
bambi på isen Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. mars 2008 Det skal jeg jammen gjøre, skal sjekke forsikringen med engang:-)
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Kommer helt ann på hva som har skjedd. Har f.eks et barn stått i vogna. Noe som kan være veldig farlig og er en svikt fra personalet så kan d henne du får noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå