*tornerose* Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Skal reise dit i mai og lurer på om noen andre av dere som har vært her og kan dele deres erfaringer ) ifølge reisebyrå skal dette være en fin liten by og barnevennlig, men lyst å høre fra andre??? Pluss er det evt. ting jeg må være forsiktig med, med tanke på graviditeten? Skal jo være obs på mat og slikt pluss god håndhygiene. MEN vi skal jo ligge på spahotell, bør jeg holde meg unna dette?... Håper noen tar seg tid til å svare ) KLEM!!!
Mops7 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hei:) Har ikke vært der selv men har en venninne som er der minst en gang i året. Hun har vært flere steder, men sier at etter Kemer gidder hun ikke prøve noe annet. Der er det perfekt for dem, de har to tenåringsjenter og en liten gutt på fire. Sier det er barnevennlig, og likevel nok å kose seg med for hele familien:) GOD TUR!! Og forresten, tror ikke du skal stresse med spa, bare spør dem som jobber der om de har noe som er okay for gravide:)
*tornerose* Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Åhhhh så gøy ) Nå gleder jeg meg enda mer ) Takk for svar mops7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå