vipsen*en av hver* Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har nettopp vært hos legen og klaget.. Jeg har slitt den siste tiden med veldig vondt bekken og sliter derfor og med å få sove om natten.. Jeg er sliten phykisk og fysisk.. Er på overtid så babyen er klar den.. Fikk et stort barn sist og har under dette svangerskapet spist sunt og trent.. har liksom gjort alt for at det denne gangen skulle gå lettere, og no føler jeg alt har vært forgjeves... Er jo ikke det men føles sånn akkurat no.. så er spent på hva føden sier til legen min.. Noen andre som har blitt satt i gang pga smerte..????
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hei ! dette lurer jeg litt på også, må du via legen eller tar jm også slik kontakt ?? hva er ev muligheten for å bli satt igang litt før ? ( har ennå litt igjen..)
vipsen*en av hver* Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 jm sa de ikke hørte på ho så måtte igjennom legen min.. Men vet ikke om det er anderledes andre plasser... Har mine tvil at de vil sette meg igang siden det ikke er fare for barnet, vet ikke faktisk, kan tenke meg at jeg no får en time snart på føden der de kanksje sjekker om jeg er moden.. Vil tror det var bedre at jeg har krefter til en fødsel enn å bli tappet for energi pga smerter... Har en gutt på 2 1/2 som jeg og må ta meg av...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Det er den jeg ser også, trenger litt krefter til både føde"jobben" og tiden etterpå. Er psykisk helt nedkjørt for tiden og engster meg for barselsdepresjon som følge av alt som foregår i tillegg til myyye smerter og lite søvn... ingen god kombinasjon for å " ta seg inn igjen" Litt redd for å spørre da, både jeg og alle rundt er vant til at jeg takler "alt" uansett, men nå går det på stumpene løs her.. Bestillte du bare time hos legen pga dette eller ? ? ( spør iveg jeg, litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg som du skjønner ..)
vipsen*en av hver* Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 ja bestilte time hos legen.. hadde termin i går men har vært sykemeldt pga bekken siden uke 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå