Gå til innhold

Barnevogn.... huff :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt problemer med å finne ut hvilken barnevogn jeg vill ha....

Hva har dere for slags barnevogn? Er det stor plass i den ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde teutonia duo vogn til nr 1 og simo kombi til nr 2.

Simoen var mye tyngre enn teutoniaen. Var fornøyd med begge, gode og stødige vogner.

Vi har ikke bil, så for oss er det ikke viktig om den blir liten sammenslått.

Jeg har sett på Brio sing, men har ikke bestemt meg, har jo god tid til det ;)

Skrevet

Hei! Vi har gått til innkjøp av en emmaljunga mondial duo vogn og er kjempefrnøyd.Synes disse er enkle og lette i bruk, samtidig som at det er stor plass til babyen når den kommer. Det var viktig for meg at det går god plass til en god vinterpose som jeg kommer til å bruke neste vinter,( da er babyen ca 6mnd). skjønner godt at man kan bli litt frustrert: det er jo så mye å velge mellom. Men for meg er det kun emmaljunga og simo som duger.

Skrevet

Jeg har kjøpt tfk joggester twist. Den er lett, liten sammenslått, baggen er ganske romslig og sportsvogndelen er veldig stor og lun. Trenger nok kun denne vogna. Har flere venninner som har kjøpt emmaljunga og Simo, men endte opp med å kjøpe ny sportsvogn når babyen er et år pga den er så stor og tung å ta med seg. Syntes forresten Emmaljunga mondial er helt nyydelig, men denne er jo og tung. Du må nok vurdere utifra hvilke behov du har for vogn, det er jo masse å velge i. Ta deg en tur på en utstyrsbutikk og be de demonstrere vognene for deg. Jeg endte opp med en helt annen enn den jeg i utgangspunktet hadde sett på:-)

Skrevet

Jeg vil anbefale deg en emaljunga duo egde. Den er stor og god og har mange gode finneser på den. mange detaljer som en i bunn og grunn ikke tenker over,men som er kjempepraktiske å ha.

De små vognene er jeg ikke noe for.Ønsker du ikke emaljunga er det kun et merker til som kan være noe,i mine øyner og det er simo,selv om jeg ikke synes at det er helt like bra da.

Har nå bestilt søskenvogn og det var emaljunga selvfølgelig.

Skrevet

Jeg har kjøpt simo kombi. Jeg har brukt den til alle mine tre og også fjerdemann skal få den. Er kjempefornøyd med vogna selv om den er litt tung. Robust,stor og stødig kvalitetsvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...