Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Noen andre som har det? Og som vet hva det er? Går det over? Har hatt det i noen dager nå og merker det mest når jeg reiser meg fra sofaen.. Utover dagen så merker jeg det hele tiden.. Da kan jeg ikke bevege benet uten å få vondt :\
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Kan det??? Jeg er bare 13 + 1 uker i dag.. Trudde ikke man fikk det så tidlig?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har hatt det siden uka før jeg testa positivt Det går litt opp og ned, noen dager værre enn andre. Jeg hadde ikke noe i første sv.skap, men fikk det ganske tidlig i andre, og nå var jeg kanksje ikke 100% kvitt det siden siste sv.skap, det er ikke 2år siden jeg fødte sist.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 hei jeg tror det er bekkenløsning.jeg hadde det likedann..for til legen å det var bekkenløsning..jeg anbefalere deg å gå til lege fortest mulig.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Okei.. Men hva kan gjøres for å lindre smertene? Det er værre i dag enn i går.. Nå har jeg det på begge sidene :\
jeantutt Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Jeg slet med vondt i lysken når jeg var 13-16uker gravid.. både jordmor og legen sa til meg at dette var pga at ting strekker serg og vokser der nede.. Jeg ble også etterhvert litt øm i området tundt livmoren, men dette var også fordi ting strekker seg.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Hadde du, jeantutt også smerter som gikk nedover i låra på innsiden?? Håper ikke det er bekkenløsning ass.. Er alene og har ei tulle på 5 fra før.. Så trenger å være oppegående!
jeantutt Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 ja, hadde i lysken og et lite stykke nedover på innsiden av lårene. noen ganger merket jeg ikke noe særlig til det, og noen ganger var det så vondt at jeg klarte nesten ikke å gå uten å halte litt. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå