dalldiri Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 når skal man slutte med de!? eller... når er de åverhode ikke lurt å ligge på magen lengere! er 17+5 å har ikke så veldi my mage så er veldig lett før meg å rulle rundt på magen om natten. er de lurt!? må jeg bli mer opps på hvordan jeg ligger?
*En rosa og en blå* Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er 20+1 og ligger enda på magen, men jeg ruller meg over på rygg eller på siden i løpet av natten, så kroppen regulerer dette selv! Du trenger nok ikke være redd for å skade babyen på noen måte. ;-)
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 etterhvert bilr det ubehagelig for deg, så ligg på magen så lenge du orker du!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har ligget på magen mer eller mindre hele svangerskapet med mine to. Jeg greier ikke sovne når jeg ligger på ryggen. Måtte støtte opp med puter og sånn for å ligge på siden på slutten.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 det skal stå bl med gangvansker for å få dette dekket. av den enkle grunn at Alle gravide får bl i en eller annen grad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå