shantina Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 hei hei jeg er en jente som ikke for så lenge siden fant ut at jeg er gravid:) det er gøy, men kvalmen holder meg tilbake i hverdagen. Den siste uka har vært helt jævlig for å si det sånn. Hvis du har noen bra råd angående det å forebygge kvalmen hadde det vært supert:) klemmer
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg fikk tips om å blande 50-50 eplejuice og farris. I tillegg tørre kjeks, eks. mariekjeks. Jeg veit det kanskje ikke er så fristende, men det hjalp litt for meg iallefall! :=)
Gjest bissen Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Tørre knekkebrød og te var alt jeg fikk i meg i 6 mnd:) Jeg fikk stikkpiller mot kvalmen, funket litt. Ellers kan du bruke akupunkturbånd, ingefær er en gammel slager..enten ingefærrot, pulver, te eller pilleform.
Mai_jente Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 SEA BAND hjelper! to bånd som trykker på et akkupunktør punkt på hånleddene,jeg tror de t.o.m har pengene tilbake garanti!!! fåes kjøpt på helsekost eller ferje...(de er fine mot sjøsyke også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå