m a r r i s Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er nå 14 + 5 og synes selv jeg har mange og ofte kynnere. Kan ikke huske å ha kynnere så tidlig i mitt forrige svangerskap. Andre som har kynnere så tidlig? Er det normalt?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 ja jeg beg i uke 14..jm syntes dette var tidlig..men d er ikke noe å gjøre med d før i uke 24 sa hu..da kunne de evt gi tabl for d..d gjorde de med meg med 1 mann..da fikk jeg falske rier i 6 mnd..ble lagt inn.. men hvis d tok seg opp nå så måtte jeg evt få sm..men ta kontakt med jm du..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 dette er mitt 3.svangerskap og jeg har alltid hatt mye kynnere.. De siste 2 har jeg hatt det fra uke 13.. Har hørt at det faktisk er bra, for det betyr at livmora forbereder seg til den dagen du skal føde.. Ikke vær bekymret, det er ikke farlig..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 er førstegangsgravid, og har hatt kynnere siden uke 13. jevnt og trutt. ingen økning. er nå 28 uker. har ei venninne som også har hatt kynnere siden uke 14. tror ikke tidlige kynnere fører til premature rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå