mamsen og ML+litenimagen Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 kjæresten min jobber på skøyen og var nettopp vitne til at en 2 åring ble drept av en traktor. var visst ikke ett pent syn. synes så ufattelig synd på familien.
Honningmelon Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Huff, det er tragisk... hvis kjæresten din så alt, så kan det være en ide at han får noen å snakke med. Slike ting er ikke lett å glemme...
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 satt akkurat og leste det på vg.no ... kjente det var like før jeg måtte løpe inn å vekke snuppa bare for å gi henne en suss.... Blir helt kald og kvalm jeg.. Tenk så fort kan det vere over.. Snufs
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 å hærregud - uff jeg tåler ikke og høre om slikt .....blir helt kald og kvalm i hele kroppen .........................................................................................
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 jeg vet, ga jenta min en skikkelig klem etter at jeg hørte det. alle på kontoret kan se ulykkesstedet, så alle er ganske beveget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå