lillegull08<3 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 noen av dere damer som er i 1.trimester som har handlet inn noe babyting?? samboeren min sier vi skal vente lengst mulig, men jeg er jo helt klar til å shoppe =) når er det for tidlig å begynne?? noen som har noen meninger, eller innslag?!
Tomtetroll Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Nei, klærne får man bruk for en gang uansett =) Har alt av babyutstyr. Det er jo bare brukt av sønnen min på 1 år, så forholdsvis nytt er det jo. Det eneste jeg må kjøpe er jenteklær, om det er en jente da. Men tror det. Har kjøp en nydelig rosa kjole, en rosa kanin, hello kitty body og en gul nattdrakt. Kjøper alltid noe med en gang jeg finner ut at jeg er gravid. Selv om det går galt, får man jo bruk for klærne og tingene en dag uansett. Og det er fint å se tilbake på, og minnes den graviditeten man hadde før man fikk det til når man tar fram klærne.
mmdt Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Jeg ville ha ventet til 3mnd, men hvis dere er sikkre paa at dere skal ha barn uansett hva, saa er det ikke noe i veien for litt shopping av smaa ting.
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Hei! Jeg måtte handle en body etc da jeg fikk vite at jeg var gravid sist. I løpet av svangerskapet var jeg ofte innom klesbutikker og kjøpte ting på salg. Body, nattdrakter, sokker, strømpebukser etc. Man finner masse i nøytralefarger. Første gang jeg gikk ut for å handle inn var samme dag som den ordinære ul. Viste da at det ble en jente. Jeg gjorde de meste av innkjøpene ferdig før den siste mnd. Fikk mere og mere bekkenløsning og tanke på butikker var ikke tilstede.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 ville kansje ventet til etter uke 12. det er jo en mulighet for att det ikke går!( og jeg har brent meg på den en gang eller to tidligere) Jeg ventet til etter ul men min lillegutt, for da viste jeg att alt var bra, og hvilken farge jeg skulle kjøpe,,(ville vite hva det ble jeg da:)) Men jeg vet att det ikke er lett å holde seg,, syntes det var kjempevanskelig jeg å:)
lillegull08<3 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 Takk for fine innslag.... Vi er helt sikre på at vi vill ha smått, så vis det går galt denne gangen, kommer vi til å prøve igjen... =) Å som dere sier, vi får allti brukt for det en gang =) Hadde ikke tenkt å gjøre storinnkjøp, men kanskje noen boddyer, sokker, pysjamaser, kansje en nøytral sparkebukse o.l. Å vis det er salg... Man trenger jo en del ting, og det koster... Så hvorfor ikke begynne i det små liksom =) hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå