Gå til innhold

Grinedagen.. ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag... har ca en mnd igjen til termin... utslitt ! aner ikke hvor jeg skal få krefter til siste delen fra

har nesten ikke sovet på to døgn, kraftige kynnere og bekkenløsning.

Sitter her bare å stortuter ! orker ikke mer !!!

Tull med ekssambo/barnefar og mas fra andre....gir snart opp !

Kan noen fortelle meg at det snart går over ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn i forgårs og i går - skikkelig sliten og hormonell og tålte ingen motgang - å miste internettoppkoblingen fremkalte tårer. Jeg er i uke 33 og tenkte i går at jeg orker ikke ha det sånn i nesten to måneder til - stor og tung og full jobb og to barn fra før og da skal det liksom ikke mer enn tom spylevæske på bilen så blir ting litt vanskelig.

...men i dag er allerede verden mye lysere. Samme dårlige vær og andre forhold er de samme, men jeg fikk satt over en vask og kommet litt lenger med noen oppgaver på jobben så jeg iallefall føler at ikke alt går helt i stå og det skal ikke mer til for å finne humøret igjen alltid.

Tenk på noe du kan glede deg til - klarte ikke det selv i går altså - men hvis du ikke finner på noe positivt å tenkte på - ring en god venninne og bare skravle om noe annet, se noe på TV - les litt i en bok - legg deg tidlig og vent på i morgen som sikkert blir bedre!

Det kommer nok uansett ikke til å vare helt frem til fødselen

Skrevet

Takk ;-)

er nå tom for Kleenex så jeg må ett eller annet sted for å hente styrke så jeg klarer å komme meg på butikken ! Blir folkesky av det her- har problemer nok med butikkturer etter at sambo dro, fikser ikke at alle tar på magen og starter med "så koslig at dere venter barn da .... "

Skjer det i dag er jeg redd jeg både griner og biter !

( får kanskje kjøre til en butikk lengre unna så jeg slipper bekjennte..)

Skrevet

Du er ikke alene!!! Tror de eller fleste har endel "ups and downs", særlig mot slutten. Jeg er selv 3 dager over termin, og har dager hvor tårene sitte lett og dager som er helt ok! Prøv å gjør noe som vanligvis gjør deg i godt humør:) For meg hjelper det ofte også å komme ut blant andre (selv om amn har mest lyst til å låse seg inne), da glemmer man tiden litt! Tror uansett det er lurt å gråte ut på sanne dager!!! Det blir bedre dager....lover:)

Skrevet

Idag har jeg grått litt. Først når jeg leste om 2 åringen som døde.. så så jeg på god morgen norge å begynte å gråte da å. Så ringte sambo og jaggu meg rant tårene da å. en mnd igjen til termin 13.april og med min flaks går jeg 14 dager over som sist. baby ligger høyt i bekkenet og langt fra festet. Er så lei av å gå gravid og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut 4-6 uker til... bhuuuuuuu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...